Σάββατο 12 Μαΐου 2018

«Το παρόν είναι δικό τους, το μέλλον είναι δικό μου»

«Η Σιωπηλή Συνομωσία»
Όταν Ο Τέσλα Εξαφανίστηκε Από Τα Ιστορικά Βιβλία.
«Οι ανακαλύψεις μου ευαγγελίζονται έναν κόσμο όπου η ανθρωπότητα 
θα είναι ενωμένη, οι πόλεμοι θα είναι αδύνατοι κι όπου θα βασιλεύει η ειρήνη … 
Λέτε ότι αγαπάτε τους ανθρώπους. 
Εγώ δεν τους αγαπώ.
Εκείνο που εγώ αγαπώ είναι η ανθρωπότητα» 
Νίκολα Τέσλα


«Η ενέργεια βρίσκεται παντού και σε αφθονία.
 Εμείς όμως διψάμε. 
Μοιάζουμε με κάποιον που βρίσκεται πάνω σε μια βάρκα 
που πλέει μέσα σ’ ένα ποτάμι, αλλά πεθαίνει από τη δίψα, 
γιατί δε διαθέτει ένα ποτήρι για να πιει νερό. 
Πέρασα όλα μου τα χρόνια στη σχολή των ηλεκτρολόγων μηχανολόγων (1951-1956)
 χωρίς ν’ ακούσω το όνομα του Νίκολα Τέσλα, ακόμη και σ’ εκείνα τα μαθήματα
 που σαφώς αναφέρονται σε μηχανές εναλλασσόμενου ρεύματος
 ή σε μεταφορά ενέργειας ή σε ασύρματη επικοινωνία (ραδιόφωνο).
Ξόδεψα αρκετό καιρό σε μια ιδιωτική εταιρεία τηλεπικοινωνιών, 
θυγατρική εταιρεία της RCA, όπου είχα την ευκαιρία να γνωρίσω 
αρκετά σημαντικούς και έμπειρους ανθρώπους. 
Ποτέ, σε τόσες πολλές διαλέξεις, συναντήσεις και συζητήσεις που είχα,
 δεν αναφέρθηκε πουθενά ο Τέσλα. 
Πάντως θυμάμαι καλά ονόματα 
λιγότερο σημαντικών πρωτοπόρων στο χώρο του ηλεκτρισμού. 
Αρκετοί συνάδελφοι και παλιοί συμφοιτητές μου είχαν παρόμοιες εμπειρίες. 
Ο Τέσλα ήταν ανύπαρκτος». 
Max E. Valentinuzzi

Ο Νίκολα Τέσλα (1856-1943), 
ένας «αουτσάιντερ» επιστήμονας κι εφευρέτης,
είναι ο άνθρωπος που ανακάλυψε τον 20ό αιώνα.
Πηγή και περισσότερα

Δεν υπάρχουν σχόλια :