Τετάρτη 15 Απριλίου 2015

Βίντεο: Θα τον κάνω να αλλάξει πλανήτη, τον ηλίθιο.

Απίστευτος καβγάς και ανεπανάληπτες ατάκες 
σε δελτίο ειδήσεων με τον δήμαρχο Στυλίδας.
Εκτός εαυτού βγήκε ο δήμαρχος Στυλίδας 
και επικεφαλής της Τελείας, Απόστολος Γκλέτσος 
κατά τη διάρκεια τηλεοπτικής συνέντευξής του. 
Ο κ. Γκλέτσος ήταν προσκεκλημένος στο κανάλι 
«Ένα» μαζί με τον διευθυντή Δευτεροβάθμιας 
Εκπαίδευσης, Σ. Πιλιτζίδη, όταν αποκάλεσε 
τον δεύτερο «ηλίθιο» και «βλάκα», μετά
 τον χαρακτηρισμό «όνειδος» 
που χρησιμοποίησε ο κ. Πιλιτζίδης. 
Επιπλέον, ο κ. Γκλέτσος απευθυνόμενος
 στον έτερο προσκεκλημένο τον απείλησε ότι 
«θα τον βρει και θα τον σκίσει».
«Θα τον κάνω να αλλάξει πλανήτη, τον ηλίθιο.
 Έλα στην πλατεία της Στυλίδος να τα βρούμε 
μόνοι μας σαν άνδρες. Να σου πω εγώ μετά ποιος 
είναι το όνειδος, βλάκα. 
Ντροπή σου! 
Θα έρθω να σε βρω στο σπίτι σου. 
Κλείνω και έρχομαι. 
Δεν ανακαλώ τίποτα. 
Θα πάμε και στα δικαστήρια για όσα είπε. 
Είπε ότι οι καθηγητές θα δώσουν τα θέματα 
στα παιδιά», σημείωσε ο κ. Γκλέτσος.
«Είπε για εμένα ότι είμαι όνειδος. 
Εγώ εκλέχτηκα με 68%. 
Δεν με διόρισε κανένας πολιτικός μου φίλος. 
Ούτε φοβάμαι να κρυφτώ πίσω 
από την υπογραφή κάποιων. Να πάει να φορέσει 
φουστάνια ο κύριος αυτός, το όνομά του δεν θυμάμαι. 
Θα σε σκίσω, βλάκα. Ηλίθιε!», πρόσθεσε εκτός εαυτού
 ο Απόστολος Γκλέτσος.
Σημειώνεται ότι αφορμή για το περιστατικό 
στάθηκε η κατάργηση του εξεταστικού κέντρου 
Πελασγίας στις φετινές πανελλαδικές
λίγες μόλις εβδομάδες πριν την έναρξη των εξετάσεων,
με αποτέλεσμα οι μαθητές είναι υποχρεωμένοι
 να μετακινηθούν στη Στυλίδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια :