Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2014

Αλλά επειδή, η ζωή είναι πολύ σοβαρή υπόθεση για να μην βλέπουμε την αστεία της πλευρά.

Αλλά επειδή, η ζωή είναι πολύ σοβαρή υπόθεση
 για να μην βλέπουμε την αστεία της πλευρά.........
..................δεν μπορώ να θυμηθώ
 που και αν το διάβασα κάπου 
αλλά αυτό
 το πιστεύω από τότε που κατάλαβα τον εαυτό μου
 και πιστέψτε με οι πιο γελοίοι άνθρωποι
 είναι οι σοβαροφανείς.
Αυτήν την φωτογραφία μου την έστειλε 
ο φίλος μου ο Βασίλης
που με την σειρά μου τον παρακάλεσα
 να ποζάρει μαζί με τα κορίτσια 
με τις παραδοσιακές στολές.
Φωτογραφίες 19 Οκτωβρίου 2014
Μια αστεία πλευρά της τελετής απονομής επάθλων.
LOUTRAKI TRIATHLON EUROPEAN CUP 
and MEDITERRANEAN Championships.
Τέλος, σε αυτήν την φωτογραφία
 ο φίλος μου ο Γιάννης ή ο "Ελβετικός σουγιάς"
 όπως λέμε κάποιοι φίλοι του.

Δεν υπάρχουν σχόλια :