Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013

Η Lady Gaga υπογράφει το γυμνό στήθος θαυμάστριας.

Τι έγραψε η εκκεντρική τραγουδίστρια.
Μια στιλιστική επέμβαση έκανε η Lady Gaga 
η οποία υπέγραψε το στήθος μιας θαυμάστριάς της
 γράφοντας «Ga Ga».
Η 22χρονη θαυμάστρια από τη μεγάλη της χαρά
 πόσταρε στο fan site της σταρ 
τη φωτογραφία σχολιάζοντας:
« Η Lady Gaga με διάλεξε από το πλήθος 
και με χαρακτήρισε ροζ πριγκίπισσα. 
Έτρεξα πάνω της. 
Μόλις είδα τη Gaga της έδειξα το στήθος μου.
 Εκείνη με άρπαξε από το στήθος και με ρώτησε 
την ηλικία μου. 
Της είπα 22 και μετά αυτή άρχισε 
να μου ζωγραφίζει το στήθος. 
Όταν βρεθήκαμε πάλι στα καμαρίνια 
μου είπε να μην το κάνω τατουάζ αυτό
 που μου έγραψε γιατί είναι μεν το όνομά της
 αλλά από την άλλη είναι άσχημο»
Δικό μας σχόλιο:
Τι είναι άσχημο;
Το τατουάζ ή το στήθος;
Δεν το διευκρινίζει, το άρθρο.

Δεν υπάρχουν σχόλια :