Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου 2019

Ας το δούμε και λίγο από μια άλλη σκοπιά το γνωστό πρόβλημα στο Στρατόπεδο της πόλη μας.


Έγραψε ο φίλος μου ο Βασίλης Μπαλάφας
για το γνωστό  πρόβλημα
 του Στρατοπέδου στην πόλη μας
και ακόμη αναφέρθηκε και σε κάτι 
που είχε γράψει από το 2012:

Εκτιμώ και σάς ευχαριστώ για όσα μου στέλνετε inbox 
σχετικά με την υπόθεση του Στρατοπέδου της Κορίνθου, 
για τις απουσίες εκλεγμένων συμβούλων
 από την κρίσιμη συνεδρίαση που έγινε για το θέμα, 
αλλά σε λίγο - όπως έχω ανακοινώσει - θα σάς δώσω
 κάποια στοιχεία για το όλο θέμα και τον τρόπο 
με τον οποίο κατά τη γνώμη μου πρέπει να δομηθεί 
το επιχείρημα της Κορίνθου.
 Δεν είναι κάτι καινούριο, το έχω γράψει εδώ και χρόνια. 
Και επειδή το έχω γράψει, και επειδή τα γραπτά μένουν,
 θα με συγχωρήσετε αλλά για αυτό λέω ότι οι πολίτες
 και ξεχνούν και δεν διαβάζουν. 
Και έτσι λοιπόν, στην τελική, ας πρόσεχαν.
 Επανέρχομαι σε λίγο με αναλυτικές λεπτομέρειες.





Δεν υπάρχουν σχόλια :