Παρασκευή 28 Ιουνίου 2019

Αντετοκούνμπο: «Κάποτε μοιραζόμουν τα ίδια παπούτσια με τον αδερφό μου, τώρα έχω τη δική μου σειρά»

Ο Γιάννης Αντετοκούνμπο είναι στην Αθήνα και μέσα σε λίγες ώρες κατάφερε 
να κλέψει την παράσταση με την παρουσίαση του παπουτσιού που φέρει 
το όνομα του και τις συγκλονιστικές ατάκες του
 για την Ελλάδα - «Τα παιδιά μου, το ξέρω ότι το πιθανότερο είναι 
να γεννηθούν στις ΗΠΑ, αλλά θα τα μάθω να μιλούν ελληνικά»
«Από εκεί που μοιραζόμουν τα παπούτσια με τον αδερφό μου Θανάση, 
έχω αποκτήσει τα δικά μου signature παπούτσια. 
Με την σκληρή δουλειά και την αφοσίωση, τα όνειρα γίνονται πραγματικότητα», 
πόσταρε στον προσωπικό του λογαριασμό στο instgram
 και τα likes επεφταν βροχή (280.000 μέσα σε 2 ώρες).
Ο Γιάννης, όπως και στην τελετή για την ανάδειξη του MVP 
είχε στο πλευρό του τα τρία του αδέλφια (Θανάση, Κώστα, Αλέξανδρο)
 και την αγαπημένη του Μαράια η οποία είχε φροντίσει να εκφράσει δημοσίως 
τον θαυμασμό της γράφοντας στο twitter: 
«Αυτή η εβδομάδα δεν ήταν τίποτε λιγότερο από ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ!
 Αυτό που γίνεται κατανοητό δεν χρειάζεται εξήγηση. 
Συγχαρητήρια, μωρό μου, είσαι πολλά παραπάνω από απλώς ο MVP».





Δεν υπάρχουν σχόλια :