Τρίτη 26 Μαρτίου 2019

Αληθεύει; Ελληνίδα έχει καταθέσει Αίτηση Ασύλου στο Υπουργείο Εσωτερικών από το 2016!


Δικό μας σχόλιο:
Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω αν όντως αληθεύει αυτή η περίπτωση 
(δίχως να το αποκλείω βέβαια) αλλά μάλλον μου φαίνεται ψεύτικη είδηση. 
Θα μπορούσε όμως κάλλιστα να είναι και πραγματική η περίπτωσή της 
καθώς και από ότι είμαι σε θέση να γνωρίζω όποιος δεν δεχθεί το ΑΜΚΑ 
αυτομάτως ΠΑΥΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ.
Συγκεκριμένα όταν προ ετών η συχωρεμένη  η μητέρα μου
 επειδή δεν γνώριζε πως (παρόλο που είχα φροντίσει να της βγάλω ΑΜΚΑ)
 να ενημερώσει λέει το ΜΗΤΡΩΟ (ναι η ίδια έπρεπε να το κάνει αυτό....
............. τα συμπεράσματα δικά σας το πως λειτουργεί αυτό το κράτος 
με τις στρατιές των δημοσίων υπαλλήλων) έκοψαν για μήνες την συνταξιοδότησή της. 
Επικοινώνησα με το γραφείο (όχι κρατική υπηρεσία όπως μου είπαν στο τηλέφωνο) 
αλλά μου είπαν ότι ναι το βλέπουμε ότι έχει ΑΜΚΑ αλλά θα πρέπει
 να μας δώσουν εντολή να το κάνουμε από τα γραφεία που είναι στην Κάνιγγος..... 
Φυσικά ούτε τηλέφωνο σήκωναν αυτοί ούτε σε MAIL απαντούσαν ποτέ 
κι έπρεπε να πάω εγώ αυτοπροσώπως κλπ 
Φυσικά αν δεν πήγαινα να σταθώ με τις ώρες και να δεήσει 
να φτάσω στον ΠΑΣΑ αρμόδιο 
 (φυσικά σκεφτείτε πόσο μάλλον η υπερ ογδοήκοντα ετών μητέρα μου)
 ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑ ΕΠΑΙΡΝΕ την σύνταξή της.

Δεν υπάρχουν σχόλια :