Κυριακή 13 Μαΐου 2018

Όταν θα πάω κυρά μου στο παζάρι.............

Όταν θα πάω κυρά μου στο παζάρι
θα σου αγοράσω ένα κοκοράκι, 
το κοκοράκι κικιρικικί
να σε ξυπνάει κάθε πρωί.

Όταν θα πάω κυρά μου στο παζάρι
θα σου αγοράσω μία κοτούλα, 
η κοτούλα κοκοκό, το κοκοράκι κικιρικικί, 
να σε ξυπνάει κάθε πρωί.

Όταν θα πάω κυρά μου στο παζάρι
θα σου αγοράσω μία γατούλα, 
η γατούλα νιάου νιάου, 
η κοτούλα κοκοκό, το κοκοράκι κικιρικικί, 
να σε ξυπνάει κάθε πρωί.

Όταν θα πάω κυρά μου στο παζάρι
θα σου αγοράσω ένα πουλάκι, 
το πουλάκι τσίου τσίου, 
η γατούλα νιάου νιάου
η κοτούλα κοκοκό, το κοκοράκι κικιρικικί, 
να σε ξυπνάει κάθε πρωί.

Όταν θα πάω κυρά μου στο παζάρι
θα σου αγοράσω ένα γουρουνάκι, 
το γουρούνι γρουτς γρουτς, 
το πουλάκι τσίου τσίου, 
η γατούλα νιάου νιάου
η κοτούλα κοκοκό, το κοκοράκι κικιρικικί, 
να σε ξυπνάει κάθε πρωί.

Όταν θα πάω κυρά μου στο παζάρι
θα σου αγοράσω ένα σκυλάκι, 
το σκυλάκι γάου γάου, 
το γουρούνι γρουτς γρουτς, 
το πουλάκι τσίου τσίου, 
η γατούλα νιάου νιάου
η κοτούλα κοκοκό, το κοκοράκι κικιρικικί, 
να σε ξυπνάει κάθε πρωί.

Όταν θα πάω κυρά μου στο παζάρι
θα σου αγοράσω ένα κοκοράκι, 
το κοκοράκι κικιρικικί
να σε ξυπνάει κάθε πρωί.

Στίχοι: Νίκος Φατσέας
Μουσική:   Ζοζέφ Κορίνθιος

Δεν υπάρχουν σχόλια :