Πέμπτη 15 Μαρτίου 2018

Που το πάνε οι εταιρείες κινητής τηλεφωνίας;

Έως πριν από λίγο καιρό πολλοί από εμάς
 είχαμε πάνω από έναν αριθμό
 σε 2 διαφορετικές εταιρείες και τον έναν αριθμό εξυπηρετούσαμε κανονικά ενώ τον άλλον 
μια φορά το χρόνο πληρώναμε ένα μικρό ποσό 
μόνο και μόνο για να διατηρήσουμε το νούμερο 
για πολλούς λόγους.
Στην περίπτωση την δική μου είχα έναν αριθμό
 στην Cosmote (τυχαία) και έναν αριθμό στην WIND 
και η οποία μου έδινε δωρεάν 120 λεπτά χρόνο ομιλίας
 κάθε μήνα κι εγώ έβαζα μόνο 5 ΕΥΡΩ κάθε 3 μήνες 
για να διατηρώ την δωρεάν προσφορά αυτή.
Αργότερα κι αφού πήρα και το σταθερό μου τηλέφωνο
 στην WIND η προσφορά συνεχίστηκε.
Τώρα τι έγινε στην πορεία.
Ξαφνικά η COSMOTE αποφάσισε 
(φυσικά και οι άλλες τρεις απ' ότι έμαθα κάνουν το ίδιο)
 να απαιτήσει κάθε 4 μήνες να βάζω 10 ΕΥΡΩ 
στο νούμερο και εκβιαστικά μου έκανε φραγή 
(εφ' όσον δεν συμμορφώθηκα στις υποδείξεις τους) 
και στις εισερχόμενες κλήσεις μου παρόλο 
που δεν χρωστούσα ούτε ένα ΕΥΡΩ.
Αλλά η ταλαιπωρία μου έχει και συνέχεια
 καθόσον εδώ και πολύν καιρό (3 μήνες περίπου)
 δεν μου δίνει μία βεβαίωση ότι το νούμερο που έχω
 σε αυτούς ανήκει σε μένα 
(το χρειάζομαι για τραπεζική χρήση) 
και παρά το γεγονός ότι έχω κάνει ήδη 
3 έγγραφες αιτήσεις προς την εταιρεία 
αυτοί "σφυρίζουν"....
Επειδή προσωπικά δεν πιστεύω ότι 
η δική μου περίπτωση είναι μοναδική καλώ
 όποιον άλλον αντιμετωπίζει κάποιο από τα ίδια 
προβλήματα (ειδικά το δεύτερο) 
ας επικοινωνήσει μαζί μου.
Σε ότι αφορά το πρώτο έχω κάνει καταγγελία 
μέσω του  ΙΝΚΑ για την πολιτική ΚΑΡΤΕΛ 
που ακολουθούν και τον εκβιασμό
 που κάνουν στους καταναλωτές.
Με ποιο δικαίωμα μου έκαναν φραγή 
εισερχομένων κλήσεων σε έναν αριθμό τηλεφώνου 
που έχω πολλά χρόνια και το έχω δηλώσει
 σχεδόν παντού.
Από εφορία έως ΚΤΕΟ για να μην μιλήσω 
για πάρα πολλούς φίλους.
Υ.Γ: Δεν μπορεί να μην υπάρχουν και κάποιοι άλλοι 
που χρειάζονται επίσης επιβεβαίωση ότι είναι κάτοχοι 
του αριθμού της κινητής τηλεφωνίας που έχουν.
Πολύ απλά οι περισσότεροι είναι συνδρομητές κι οπότε
δεν χρειάζεται να αποδείξουν ότι...είναι ελέφαντες.
Σε ότι αφορά την δεύτερη περίπτωση πρέπει
επιτέλους να αποκτήσουμε συνείδηση καταναλωτή
διότι έτσι όπως πάμε θα μας πάρουν "φαλάγγι" 
οι εταιρείες και στην περίπτωση της κινητής
μπορούν αύριο να μας ζητούν περισσότερα
κάθε μήνα και μεθαύριο πολλά περισσότερα.
Πρέπει να βάλουμε ένα φράγμα σε αυτό 
και ο μοναδικός τρόπος είναι η ΙΣΧΥΣ ΕΝ ΤΗ ΕΝΩΣΕΙ
Άλλωστε η καταγγελία μέσω ΙΝΚΑ δεν στοιχίζει
ούτε ένα ΕΥΡΩ αλλά φέρνει σε πολύ δύσκολη θέση
τις όποιες εταιρείες που "ξεφεύγουν" από τα όρια.


Δεν υπάρχουν σχόλια :