Παρασκευή 30 Μαρτίου 2018

Η Απειλή Σώρρα Προς Κοτζιά (Ηχητικό) «Εγώ Θα Τον Εκτελέσω»!

Με… εκτέλεση απειλεί τον υπουργό Εξωτερικών 
Νίκο Κοτζιά και άλλους υπουργούς ο ο Αρτέμης Σώρρας 
επανεμφανίστηκε μετά από καιρό στο Youtube.
Όπως αναφέρει ο επικεφαλής της «Ελλήνων Συνέλευσις» ο κ. Κοτζιάς 
δήλωσε ότι σε ενδεχόμενο θερμό επεισόδιο με την Τουρκία, η Ελλάδα θα ηττηθεί. 
Ακόμη υποστηρίζει ότι… «δεν υπάρχει Τουρκία, υπάρχει Ιωνία, η γη των Ελλήνων» 
και ότι «η κεντρική τράπεζα της Τουρκίας είναι των Ελλήνων»!
Αναφερόμενος στον Νίκο Κοτζιά είπε: «είναι αυτός υπουργός Οικονομικών
 (εννοεί Εξωτερικών ); Να έχω εγώ υπουργό Οικονομικών 
(σ.σ. ξανά Εξωτερικών εννοεί) να λέει αυτές τις γελοιότητες; 
Εγώ θα τον εκτελέσω. 
Εγώ σε κυβέρνηση Ελλήνων θα τον έχω εκτελέσει. 
 Έχει κάνει εσχάτη προδοσία και επειδή ο νόμος στην Ελλάδα είναι θάνατος, 
πάει για εκτέλεση».

«Να αρχίσουν να φοβούνται όλοι οι πολιτικοί, 
οι δικαστικοί, οι αξιωματούχοι» συνεχίζει.
 «Στη Βουλή υπάρχει εσχάτη προδοσία από το ’12 – ‘13», τόνισε ακόμα.
 «Συνέλληνά μου αφυπνίσου, ξύπνα, ενώσου με την Ελλήνων Συνέλευση, 
να πάρουμε την Ελλάδα στα χέρια μας» καταλήγει.

Δεν υπάρχουν σχόλια :