Τετάρτη 2 Αυγούστου 2017

Κόρινθος: Ε, ψιτ τις αφίσες σου ξέχασες ή μάλλον "ξέχασες" φίλε.

Αφού γέμισε ο άγνωστός μου ή άγνωστοί με αφίσες
 την πόλη σε κολόνες κι όπου αλλού μπορούσε 
ή μπορούσαν....τελικά..........αν και η παράσταση 
ανεβλήθη ΑΥΤΟΣ ή ΑΥΤΟΙ ξέχασε ή ξέχασαν 
να μας ενημερώσει ή ενημερώσουν και αφίσες τους
 ακόμη ( σήμερα Τρίτη) "στολίζουν" την πόλη μας.
 Δεν έγραψα την πρώτη ημέρα που, αφού έφτασα 
στο Σοφικό με πληροφόρησαν πως είχε ματαιωθεί
 η παράσταση που διαφήμιζαν στην πόλη ακόμη 
και δεν μπήκαν καν στον κόπο να κολλήσουν
 πάνω στις αφίσες τους ένα απλό χαρτί που να λέει
 πολύ απλά ότι ΜΑΤΑΙΩΘΗΚΕ κι αυτό γιατί θα έγραφα
 πολύ οργισμένα και δεν θα το ήθελα 
γιατί δεν μου το επιτρέπει η αγωγή μου. 
Αλήθεια πολύ θα ήθελα να μάθω ποιος ή ποιοι ήταν αυτοί
οι υπεύθυνοι για την ταλαιπωρία μου.
 Υ.Γ: Φυσικά και δεν ήμουν το μοναδικό θύμα
 αυτής της παραπληροφόρησης. 
Σημερινή φωτογραφία από το κινητό μου. (1/8/2017)
Αλλά και κάποια σχόλια από το προφίλ μου στο Face


Δεν υπάρχουν σχόλια :