Τετάρτη 14 Σεπτεμβρίου 2016

Ναι κι αν δεν συμμορφωθούν να τους δεχτούν....με μπουνιές και κλωτσιές συμμορφώστε τους.

Συνθήματα έγραψαν άγνωστοι κατά της διοίκησης του δήμου Ωραιοκάστρου
 στους τοίχους του δημαρχείου και υπέρ των προσφύγων και των μεταναστών. 
Αλλά και σε σχολείο της περιοχής, συνθήματα έκαναν την εμφάνισή τους.
Δικό μας σχόλιο:
Ναι κι αν δεν συμμορφωθούν να τους δεχτούν....
...........με μπουνιές και κλωτσιές συμμορφώστε τους.
Ρε σεις να μας τρελάνετε θέλετε;
Είναι αυτός ο τρόπος αντιμετώπισης της κατάστασης;
Ο διχαστικός λόγος και ο τραμπουκισμός;
Τώρα, αυτά τα συνθήματα τα έγραψαν 
οι καλοί εναντίον των κακών;



«Δεν είμαι αυτός που υπέγραψε ή πήρε αυτή την απόφαση» δήλωσε ο κ. Τσολακίδης, 
μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό «Πρακτορείο 104,9, και διευκρίνισε
 πως υπήρξε παρανόηση με τον τρόπο που γράφτηκε το δελτίο Τύπου. 

«Έτσι όπως γράφτηκε το δελτίο Τύπου και στάλθηκε, φαίνεται το δικό μου όνομα
 και τηλέφωνο. Εγώ δεν ήμουν καν εκεί, δεν είμαι αυτός που υπογράφει 
αυτή την απόφαση, τη δέχομαι ως κοινοποίηση. 
Όλοι νόμιζαν ότι εγώ ήμουν αυτός που υπέγραψα αυτή την απόφαση.
Δέχθηκα σωρεία τηλεφωνημάτων 
και μηνυμάτων με ύβρεις και απειλές»
τόνισε.
Υ.Γ: Αυτό, το τελευταίο, κρατήστε το.

Δεν υπάρχουν σχόλια :