Τετάρτη 24 Αυγούστου 2016

"Εγώ την "Αυγή" δεν την έχω ξανακούσει ποτέ στη ζωή μου".Πληρωμένη απάντηση ή όντως έτσι είναι;

Από την Αθήνα που έφτασε σήμερα η Χρυσή Ολυμπιονίκης,
 Κατερίνα Στεφανίδη, συνοδευόμενη από το σύζυγο και προπονητή της 
Μίτσελ Κρίερ 
Πλήθος κόσμου περίμενε στο Ελ. Βενιζέλος για να την συγχαρεί 
για τη διάκρισή της στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο.

Η Κατερίνα έχοντας κρεμασμένο στο λαιμό το χρυσό μετάλλιο, απάντησε πρόθυμα 
στις ερωτήσεις των δημοσιογράφων.

«Είμαστε πολύ χαρούμενοι. Πετύχαμε το στόχο μας, έχουμε ακόμα μερικούς αγώνες
 και περιμένουμε πώς και πώς για τις διακοπές», δήλωσε αρχικά.

«Κάναμε ακριβώς ό,τι χρειαζόταν για την πρώτη θέση.
 Πιστεύαμε σίγουρα για ένα μετάλλιο. 
Ο Μιτς πίστευε λίγο παραπάνω από μένα για το χρυσό και με έκανε και μένα
 να το πιστέψω προς το τέλος. 
Ευχαριστώ όλον τον κόσμο για την υποστήριξή του, αλλά σίγουρα ο σύζυγός μου 
με έχει υποστηρίξει πριν πάρω αυτό το μετάλλιο», πρόσθεσε.

Όταν ρωτήθηκε για τις δηλώσεις της Ινσιμπάγεβα, η Κατερίνα Στεφανίδη διέκοψε 
την ερώτηση, λέγοντας: «Να σας πω κάτι λίγο; Εγώ κέρδισα! 
Να συζητήσουμε για θετικά πράγματα. Επόμενη ερώτηση».
Όσον αφορά το θέμα με την εφημερίδα «Αυγή», 
είπε: «Εγώ έκανα μια δήλωση
 μόνο στους δημοσιογράφους επειδή... κοιτάχτε τι έχει 
γίνει εδώ (σ.σ. δείχνοντας το πλήθος των δημοσιογράφων).
 Εγώ έχω κερδίσει και πανευρωπαϊκό, 
έχω κερδίσει και χάλκινο παγκόσμιο.
 Τώρα ασχολείστε, μια φορά στα 4 χρόνια.
 Εγώ την "Αυγή" δεν την έχω ξανακούσει 
ποτέ στη ζωή μου και δεν είχε καμιά σχέση 
με τη δήλωση που έκανα».
Ερωτηθείσα τέλος για ποιο στιγμιότυπο θα της μείνει αξέχαστο από τη διοργάνωση,
 απάντησε: «Η βουτιά του συζύγου μου, στο στάδιο».
ΠΗΓΗ
Δικό μας σχόλιο:
"Εγώ την "Αυγή" δεν την έχω ξανακούσει
 ποτέ στη ζωή μου".
Πληρωμένη απάντηση ή όντως έτσι είναι;
Δείτε και βίντεο από την άφιξη της Κατερίνας Στεφανίδη...

Δεν υπάρχουν σχόλια :