Παρασκευή 29 Απριλίου 2016

ΝΑ ΠΟΥ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΘΑΥΜΑΤΑ (3 ερωτικά ποιήματα)

ΝΑ ΠΟΥ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΘΑΥΜΑΤΑ

Πρωί
κι ακόμη σφυρίζουν τα όνειρα της νύχτας.

Τι μεθυσμένα πλήκτρα έχουν αυτά τα όνειρα;

Ξημέρωσε κι εγώ στεφανώνω τα σκοτάδια μου
με το φως της ύπαρξής σου
ακούω τις ψαλμωδίες του αφανισμού μου
πως τραγουδούν τα όνειρα 
και τα λουλούδια χαράς
αναδασώνουν τις καμένες μου εκτάσεις.

Να που και σήμερα γίνονται θαύματα !!!

Ξημέρωσε,
και … δεν είμαι εγώ, 
μόνο η έκσταση με ορίζει
όταν ένα κύμα ολάνθιστης αποθέωσης
με παρασύρει στις ακρώρειες του σώματός σου.
Τώρα,
πώς να μαζέψω την τέφρα των χειλιών μου;
Διοτίμα !!!
Φώτισέ μου τις πηγές του καθαρμού,
οδήγησέ με στην κοιλάδα του Κεραμικού
να δω την μεγαλοσύνη της συντριβής μου …

Να δω, πως και σήμερα γίνονται θαύματα !!!
Θεόδωρος Ταβουλάρης.


ΙΚΕΣΙΑ ΣΤΙΣ ΛΕΞΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΘΟΥΣ

Την ώρα 
που ιδρώνει η στάχτη
πάνω στης θάλασσας το θαύμα
κι αχνίζουν τα σώματά μας
τα ακρογιάλια των χειλιών σου
θέλω να γίνουν άρπες του Αιγαίου,
θέλω να χορεύω με τις λέξεις σου
καθώς θα βουτώ στις μυστικές σπηλιές σου
και θ’ ακούμε τον σφυγμό του θανάτου
πως θα πετάγεται προς τον ήλιο.

Σε ικετεύω
θέλω να έχω την δική σου φωνή στο στόμα μου,
θέλω οι λέξεις να γίνουν χορευτές,
να γίνουν δέντρα
που θα ριζώνουν στην ευτυχία
και να κοχλάζει ο αντίλαλος εντός μου,
να πάρει σάρκα,
να γίνει λόγος μέσα μου,
εισιτήριο φωτιάς,
να καίγομαι.

Σε ικετεύω
φέρε την καρδιά στο στόμα
προσπάθησε να μιλήσουν οι φλέβες,
ανέπνευσε με τους ήχους της ψυχής,
τότε το σώμα μου, θα φέρει το αίμα σου
κι μνήμες θα μας δωρίζουν ανθοδέσμες
σ’ όλη μας την ζωή
ΖΩΗ ΜΟΥ !!! 
Θεόδωρος Ταβουλάρης


ΑΝΟΧΥΡΩΤΗ ΠΟΛΗ

Ανοχύρωτη πόλη αφήνομαι,
με τις φλέβες των δρόμων
αναμμένες φωτιές από παπαρούνες
ν’ αποθέτουν τη γύρη τους
στο βωμό για την «Άγνωστη Θεά»
περιμένοντας το ολοκαύτωμά μου.

Έλα !!! να πορευτείς προς την Ιερά οδό σου
να λουστείς στο Μελίρρυτο του έρωτα ποτάμι 
όταν οι ασύντριφτες φωνές
και ο ψαλμός της έκστασης
θα αναγγέλλουν την ποίησή μας.

Έλα !!! να νικήσεις και να νικηθείς
από έναν κεραύνιο έρωτα
καθώς θα τραγουδάει ο θάνατος
στις πορφυρές ώρες 
ύμνους στον Απόλλωνα.

Ζήσε της ζωής το θαύμα.

Αυτή η ανοχύρωτη πόλη περιμένει
να παρελάσουν τροπαιοφόρες οι αισθήσεις.
Θεόδωρος Ταβουλάρης.


Το βιογραφικό του

Δεν υπάρχουν σχόλια :