Παρασκευή, 25 Σεπτεμβρίου 2015

Η Ελλάδα μπορεί να παράγει αυτοκίνητα αλλά κάποιοι εκ των έσω βάζουν τρικλοποδιές...

Δεύτερη φορά αριστερά. Δεύτερη φορά Αλέξης Τσίπρας. 
Είτε το θέλουμε είτε όχι.
 Η πλειοψηφία όσων ψήφισαν την περασμένη 
Κυριακή επέλεξαν να συνεχίσουν το πείραμα
 με την ελπίδα να δούμε... φως;
Θα το δούμε όμως; Και πότε; 
Πέρα από όσους έχουν συμφέροντα από το να βρίσκεται ένα κόμμα 
(όποιο και να είναι αυτό) στην Κυβέρνηση, αυτό που απασχολεί το υγιές κομμάτι 
του πληθυσμού είναι η σταθερότητα. Είναι η φορολογία που δεν πρέπει να αλλάζει, 
η παύση της γραφειοκρατίας και η στήριξη όταν αυτό που κάνεις έχει προοπτικές 
όχι μόνο για την τσέπη σου αλλά και για ολόκληρη την χώρα. 
Αυτό θέλει ο κουρασμένος πλέον Έλληνας που έχει μπουχτίσει
 από τα πολλά θα, θα, θα, που μας θυμίζουν έντονα τον Ανδρέα Παπανδρέου. 
Αφήνοντας τα αμέτρητα.. θα στην άκρη, καλό είναι επιτέλους να μπούμε 
και στο δια ταύτα. Στο ρεζουμέ που λέμε για να αρχίσουν 
και πάλι να λειτουργούν τα γρανάζια.

Μήπως ήρθε η ώρα ο Πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας να αλλάξει 
τον τρόπο σκέψης και αντιμετώπισης του αυτοκινήτου και να το δει με... άλλο μάτι;

Εν έτη 2015 δεν είναι πολυτέλεια να έχεις αυτοκίνητο! Πότε θα το καταλάβουμε;
Είδος πρώτης ανάγκης
Ένας τρόπος που μπορούμε να το κάνουμε είναι και το αυτοκίνητο. 
Λέξη παρεξηγημένη στην Ελλάδα συνυφασμένη με την πολυτέλεια. Λάθος.
Είδος πρώτης ανάγκης και είδος που σε κάνει πολλές φορές να ξεφεύγεις
 από την μίζερη πραγματικότητα. Δεν θα αναλύσω γιατί είναι είδος
 πρώτης ανάγκης στη σύγχρονη κοινωνία καθώς θυμίζει 
το τι κάνει νιάου, νιάου στα κεραμίδια....
Πριν από λίγες ημέρες πασίγνωστος παρουσιαστής 
έκανε παγκόσμμιο ρεκόρ με ελληνικό αυτοκίνητο.
Πριν 40 χρόνια φτιάχναμε ηλεκτρικά αυτοκίνητα...
Πως όμως στην Ελλάδα που δεν παράγει σχεδόν τίποτα που αφορά 
την λεγόμενη βαριά βιομηχανία (κάτι που όμως γινόταν στο παρελθόν) 
μπορούμε να δούμε το αυτοκίνητο με άλλο... μάτι. 
Πολύ απλά,να στηρίξει η «νέα» Κυβέρνηση όσους έχουν όραμα και προοπτικές. 
Πολύ απλά.. Πριν ξεκινήσω με εταιρείες και προϊόντα που μπορούν άμεσα
 να κυκλοφορήσουν θα θυμίσω το ηλεκτρικό Enfield E8000 
το οποίο της δεκαετία του '70 φτιαχνόταν στο νησί της Σύρου από ελληνικά χέρια!
Η προσπάθεια της οικογένειας Γουλανδρή για του... γνωστούς λόγους
 έπεσε στο κενό και χάσαμε σαν χώρα την ευκαιρία της ζωή μας,
 δηλαδή να έχουμε γεμίσει σήμερα τον κόσμο με ηλεκτρικά ελληνικά οχήματα. 
Για να καταλάβετε όσοι δεν ξέρετε θα αναφέρω ένα παράδειγμα, 
όπου το ελληνικό Enfield E8000 προ ημερών, κατέρριψε
 το παγκόσμιο ρεκόρ σε αγώνα dragster αφήνοντας 
στο περιθώριο το αμερικάνικο Tesla!!!
Όσο και εάν ακούγεται περίεργο τη δεκαετία του '70 στη Σύρο
 κατασκευάζαμε το ηλεκτρικό Enfield E8000
Η εκπομπή Auslandsjournal
 του γερμανικού ZDF 
με 35 εκατομμύρια τηλεθεατές
έκανε αφιέρωμα στο ελληνικό PONY

Ελληνικό super car
Δεύτερο παράδειγμα που τσακίζει... 
Το ελληνικό super car με την ονομασία Korres Project 4. Δεν χρειάζεται
 να γράψουμε πολλά αρκεί να παρακολουθήσουμε το video όπου ένας 
από τους κορυφαίους οδηγούς αγώνων ράλι στον πλανήτη o Τόμι Μάκινεν,
 έπαθε την... πλάκα του όταν το οδήγησε.

Υπερβολικά γρήγορο, μπορεί να κινηθεί με τέρμα το γκάζι 
και σε εκτός δρόμου συνθήκες. 
Το ζητούν από το εξωτερικό, αλλά δεν υπάρχει καμία στήριξη από το Κράτος...

Όταν ο κορυφαίος οδηγός αγώνων ράλι Τόμι Μάκινεν δοκιμάζει και... 
.....παθαίνει πλάκα τότε σίγουρα πρέπει να προβληματίσει όλους όσοι
 γίνονται εμπόδιο ή δεν βοηθούν στην άμεση υλοποιήσή του Korres Project 4
Η Κατερίνη εξάγει ρέπλικες Porsche
Τρίτο παράδειγμα αυτό της Replicar Hellas που εδρεύει στην Κατερίνη.
 Πρόκειται για μία προσπάθεια

του Ηλία Γαγανέλη ο οποίος μέχρι να αρχίσει να στρώνει το «μαγαζί» του είδε 
και έπαθε με την γραφειοκρατία.

Τελικά χωρίς καμία στήριξη έχει φτάσει στο σημείο να κατασκευάζει
 ρέπλικες Porsche και να τις πουλάει στο εξωτερικό με παραγωγή 
που φτάνει σχεδόν τις 50 μονάδες το χρόνο. Ο συγκεκριμένος όχι μόνο δεν έχει 
βοηθηθεί από το Κράτος αλλά όταν έκανε τα πρώτα βήματα
 ήταν σα να προσπαθούσε να γκρεμίσει τοίχο με πλαστικό σφυρί...


Παρακολουθήστε παρακάτω το ελληνικό RCH 550 Spyder Replica
 το οποιο κατασκευάζεται στην Κατερίνη...

Δεν υπάρχουν σχόλια :