Δευτέρα, 12 Αυγούστου 2013

Μα καλά πως την 'έστησαν" αυτήν την "φάμπρικα"; (αεροδρόμιο- φάντασμα του ενός δισεκατομμυρίου ευρώ).

Πωλείται για 100 εκατ. ευρώ
 αλλά… υπάρχει και μία «παγίδα»
Κατασκευάστηκε με κόστος που ξεπέρασε 
το ένα δισεκατομμύριο ευρώ και πλέον πωλείται 
έναντι μόλις εκατό εκατομμυρίων, σχεδόν 18 μήνες
 μετά το κλείσιμό του, αφότου η διαχειρίστρια 
εταιρεία άρχισε να αντιμετωπίζει οικονομικές δυσκολίες. 
Υπάρχει βέβαια και μία παγίδα για όποιον διαθέτει 
το αντίτιμο για να αποκτήσει το αεροδρόμιο 
Cuidad Real: θα πρέπει να αναλάβει και τα χρέη 
ύψους 529 δισεκατομμυρίων ευρώ που το βαρύνουν.
Το αεροδρόμιο, που φτιάχτηκε για να εξυπηρετήσει 
την κάποτε αναπτυσσόμενη οικονομία της Ισπανίας, 
παραμένει κλειστό από τον Απρίλιο του 2012 ενώ 
πρόλαβε να λειτουργήσει μόλις μία τετραετία. 
Το σχέδιο ήταν να τραβήξει τον κόσμο 
από το αεροδρόμιο Barajas της Μαδρίτης 
και να αποτελέσει το σύμβολο της σύγχρονης
 ισπανικής ευημερίας. 
Αντ’ αυτού, για μήνες εξυπηρετούσε μόνο πτήσεις 
ιδιωτικών αεροσκαφών, 
μεταξύ άλλων του πρίγκιπα Χάρι. 
Η τελευταία αεροπορική εταιρεία που λειτούργησε
 από το αεροδρόμιο αυτό σταμάτησε τις πτήσεις
 στα τέλη του 2011 και στη συνέχεια σταμάτησαν 
και οι ιδιωτικές πτήσεις με αποτέλεσμα το αεροδρόμιο 
να κλείσει. Από τότε αποτελεί αεροδρόμιο- φάντασμα, 
πολύ μακριά από το όνειρο με τους 5 εκατομμύρια 
επιβάτες που θα περνούσαν από αυτό κάθε χρόνο. 
Το αεροδρόμιο φτιάχτηκε το 2008 και λειτούργησε
 πλήρως το 2009 με στόχο να εξυπηρετεί
 τόσο τη Μαδρίτη όσο και την ακτή της Ανδαλουσίας 
καθώς υπήρχε σιδηροδρομική γραμμή που έφτανε
 στους δύο προορισμούς μέσα σε 50 λεπτά. 
Η τοπική κυβέρνηση είχε ξοδέψει εκατομμύρια
για την κατασκευή, τη διαφήμισή του. 
Τον Οκτώβριο του 2011 έγινε η τελευταία πτήση, 
της Vueling, και το αεροδρόμιο έμεινε ανοιχτό
 για άλλους έξι μήνες. 
Έκλεισε τελικά τον περσινό Απρίλιο, ωστόσο 
εξακολουθούν να εκτελούνται εργασίες, 
για παράδειγμα βάφεται ο αεροδιάδρομος, 
μήκους τεσσάρων χιλιομέτρων, ώστε οι πιλότοι
των αεροσκαφών που περνούν από εκεί να ξέρουν 
πώς δεν μπορούν να τον χρησιμοποιήσουν 
για προσγείωση. 
Το αεροδρόμιο, σημειώνει η Daily Mail, 
είναι ένα από τα πολλά εγκαταλειμμένα στην Ισπανία. 
Η χειρότερη περίπτωση είναι αυτή του Castellon 
όπου κανένα αεροσκάφος δεν προσγειώθηκε 
ή απογειώθηκε μέχρι το κλείσιμό του!
Δικό μας σχόλιο:
Εκατό εκατομμύριο η πώληση αλλά και υποχρέωση
 χρεών  529 δισεκατομμυρίων ευρώ;
Μα καλά τώρα ποιος θα το αγοράσει;
Και καλά πως την  'έστησαν" αυτήν την "φάμπρικα";
Μόνοι τους οι απατεώνες, αποκλείεται.
Θα πρέπει να ήταν στο κόλπο πολλοί.
Τελικά, οι Ισπανοί, είναι πολύ "προχωρημένα" άτομα.
Δείτε τις φωτογραφίες:









Δεν υπάρχουν σχόλια :