Τετάρτη 7 Αυγούστου 2013

Ο ιδιοκτήτης του κέντρου που έκλεισε το ΣΔΟΕ μιλάει . .

Ο ιδιοκτήτης του κέντρου που έκλεισε το ΣΔΟΕ 
μιλάει για την παρανομία του.
«Να αυτοκτονήσω ή να ανοίξω το μαγαζί; 
Αν δεν έσπαγα το λουκέτο του ΣΔΟΕ, θα έμεναν 
όλοι απλήρωτοι! Προτίμησα να παρανομήσω. 
Όμως, πείτε μου για να ξέρω: είναι δυνατόν εγώ 
μέσα σε μια μέρα να κατέστρεψα την Ελλάδα; 
Περισσεύει η υποκρισία. Πλέον είμαι νεκρός». 
Είναι η «απολογία» του 62χρονου,
 Στέφανου Ατματζίδη, στη «Δημοκρατία». 
Αγνόησε, όπως αναφέρει το δημοσίευμα, 
το σφράγισμα του ΣΔΟΕ, ανέβασε για δεύτερη μέρα 
τον Πάνο Κιάμο στην πίστα του νυχτερινού κέντρου. 
Και τώρα περιγράφει πως τον επισκέφθηκε το ΣΔΟΕ.
 «Μέσα στο μαγαζί εκείνη την ώρα 
ήταν περίπου 600 θαμώνες. 
Εμφανίστηκε μια παρέα από οκτώ άτομα, 
τους έκοψα αποδείξεις και πήγαν 
να πάρουν τα ποτά τους».
Οι παραβάσεις
«Μέσα σε λίγη ώρα έλεγξαν τα πάντα. 
Βρήκαν ότι δεν είχα χτυπήσει πέντε φιάλες κερασμένες, 
δεν είχα κόψει 20 εισιτήρια των 20 ευρώ, 
ενώ η κεντρική μάρκα, αντί να χτυπάει 160 ευρώ 
τη φιάλη, τη χτυπούσε 100 ευρώ.
 Το πρόστιμο που μου επέβαλαν ήταν 2.060 ευρώ. 
Όπως μου είπαν, όμως, θα έπρεπε να εφαρμόσουν
 τον νόμο που μόλις είχε ψηφιστεί και προέβλεπε
 το σφράγισμα του μαγαζιού». 
Παρά το λουκέτο, εκείνος καλούσε τον κόσμο
 την επόμενη μέρα αναρτώντας στη σελίδα 
του νυχτερινού κέντρου στο Διαδίκτυο 
την πρόσκληση «εμείς θα το κάψουμε και σήμερα». 
Γιατί όμως επέλεξε να παρανομήσει;
 Ο επιχειρηματίας απαντά στην εφημερίδα. 
«Βγάζω 15.000 με 20.000 ευρώ κάθε καλοκαίρι
για να έχω να βγάλω τον χειμώνα.
 Αν δεν έσπαγα το λουκέτο, 
δεν θα είχα να πληρώσω. 
Παραδέχομαι ότι κάθε χρόνο είχα και μια παράβαση
 που μου έγραφαν τα παιδιά του ΣΔΟΕ, με εξαίρεση 
την περσινή χρονιά. Είναι ψέματα όμως ότι
χρωστάω 500.000 ευρώ στην Εφορία. 
Η μοναδική οφειλή που είχα ήταν 42.000 ευρώ, 
ενώ από πρόστιμα έχω 12.000 ευρώ και δανείστηκα 
για να τα ρυθμίσω».
Αντί για δικό μας σχόλιο:
Αξίζει να διαβάσετε
 και τα σχόλια
των αναγνωστών
από την ιστοσελίδα της πηγής μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια :