Τρίτη 9 Ιουλίου 2013

Κέρδισε 11 εκατομμύρια ευρώ και κατέληξε... στην ψάθα!

Τώρα ο Michael Carroll δουλεύει
 σε εργοστάσιο μπισκότων.
Το 2002 η τύχη του χαμογέλασε πλατιά και κέρδισε 
11,6 εκατομμύρια ευρώ στη λοταρία. 
Έντεκα χρόνια αργότερα, αφού οδηγήθηκε 
δύο φορές στη φυλακή και ξόδεψε όλα τα χρήματά του
 σε αυτοκίνητα, ναρκωτικά και ποτά, ο Michael Carroll 
έπιασε δουλειά με αμοιβή 7 ευρώ την ώρα. 
Έχοντας πάρει διαζύγιο από τη σύζυγό του Sandra, 
ο Carroll κήρυξε πτώχευση το 2010 και έχει πλέον
 μετακομίσει στη Σκωτία. 
Σε κάποια περίοδο της ζωής του είχε μείνει 
απένταρος και κοιμόταν στο δάσος ενώ έψαχνε δουλειά. 
Ωστόσο ο 30χρονος λέει πως σήμερα είναι 
πιο ευτυχισμένος από ποτέ. 
«Μετακόμισα εδώ για να ξεφύγω από το ποτό, 
έχω καθαρίσει και από ναρκωτικά εδώ και δύο χρόνια. 
Έζησα για δέκα χρόνια όπως ζει ένας ροκ σταρ,
 ήθελα πια να τα βρω με τον εαυτό μου 
και μετακόμισα εδώ, είναι τέλεια.
Μόλις κέρδισε τα χρήματα το 2002, ο Carroll 
άρχισε να ξοδεύει: έδωσε 4 εκατομμύρια σε συγγενείς
 και φίλους, αγόρασε μια έπαυλη στο Norfolk
 και ικανοποίησε την επιθυμία του 
για γρήγορα αυτοκίνητα. 
Ξόδεψε, όπως ο ίδιος παραδέχεται, εκατομμύρια
 σε κοκαΐνη, τζόγο και πληρωμένο έρωτα, μαζί 
με το ποτό που έγινε καθημερινή συντροφιά του. 
Οδηγήθηκε δύο φορές στη φυλακή για υποθέσεις 
ναρκωτικών και συμπλοκές και το 2010 πτώχευσε 
και επέστρεψε στο μηδέν. 
Σήμερα, έχει βρει την ευτυχία, όπως λέει,
 στο εργοστάσιο μπισκότων Walkers στο Morayshire.
 «Βγάχω 204 λίρες την εβδομάδα πακετάροντας
 μπισκότα και μου αρέσει πολύ. 
Αυτός ο μισθός είναι για μένα πιο σημαντικός 
από τα λεφτά της λοταρίας. 
Έχω ό,τι χρειάζομαι κι έτσι για μένα αυτό είναι
 μια καινούρια αρχή. Όταν πρωτοήρθα εδώ ζούσα
 σε σκηνή στο δάσος γιατί δεν είχα 
πού να πάω», αφηγείται. 
«Είμαι πιο ευτυχισμένος γιατί έχω επιστρέψει 
στην πραγματικότητα. 
Στην αρχή κάποιοι με αναγνώρισαν και με ρωτούσαν 
για τα λεφτά που κέρδισα. 
Τους έλεγα πως ήμουν 
ένας 19χρονος μ…ς που τρελάθηκε.
 Αλλά πλέον είμαι τριάντα και είναι ώρα να μεγαλώσω. 
Μου αρέσει η δουλειά και δεν μπορούσα να μείνω
 με τα επιδόματα», προσθέτει. 
Εξακολουθεί να παίζει στη λοταρία 
και αν ξανακέρδιζε, όπως λέει, θα ξόδευε
 περισσότερα χρήματα για να βοηθήσει τους άλλους. 
«Το μόνο πράγμα που κέρδισα πρόσφατα 
είναι τη ζωή μου πίσω. 
Αν κέρδιζα ξανά δέκα εκατομμύρια θα βοηθούσα 
τα παιδιά που είναι εξαρτημένα από ναρκωτικά, 
μετά θα μετανάστευα στην Αυστραλία, 
θα επένδυα στην αγορά ακινήτων και θα καθόμουν
 και θα περίμενα το χρήμα να έρθει. 
Μην με παρεξηγήσετε αλλά θα έκανα 
και μερικά πάρτι», καταλήγει. 
Δικό μας σχόλιο:
Δεν θα μας φανεί καθόλου παράξενο
αν και πάλι κερδίσει γιατί ως γνωστόν
η θεά τύχη είναι μια αμετανόητη
 παλιοπ...... 
Α και κάτι άλλο.
Οι συγγενείς και οι φίλοι
 που τους μοίρασε 
όπως τουλάχιστον λέει
4 εκατομμύρια
του προσέφεραν καμία βοήθεια; 

Δεν υπάρχουν σχόλια :