Τετάρτη 8 Μαΐου 2013

«Εγώ δεν είμαι ρατσίστρια, είμαι άνθρωπος»

«Δεν έχω δύναμη να σχολιάσω την αθλιότητά τους. 
Εγώ δεν είμαι ρατσίστρια, είμαι άνθρωπος», 
υποστηρίζει, μιλώντας στο newsbeast.gr
 η ποιήτρια, Κική Δημουλά,
 για τις αρνητικές αναφορές 
που έκαναν το γύρο του Διαδικτύου.
 «Ευτυχώς που υπάρχει ακριβώς το πλήρες κείμενο
 για να δουν τι εννοούσα. 
Ας το διαβάσουν», 
τονίζει η κυρία Δημουλά.
Η ποιήτρια που βρέθηκε στην Κυψέλη 
σε μια περιήγηση των atenistas ξεκαθαρίζει ότι
 όχι μόνο δεν έχει υπάρξει ρατσίστρια
αλλά βοηθάει τους Πακιστανούς στα φανάρια 
και εκείνους θα μπορούσε να καλέσει 
ως μάρτυρες υπεράσπισής της. 
«Αυτούς τους ανθρώπους τους βοηθώ. 
Πάντοτε τους δίνω κάτι. 
Μου λένε μάλιστα καλημέρα και ευχαριστώ. 
Και πραγματικά δεν ξέρω 
γιατί δέχτηκα αυτή την επίθεση». 




Δεν υπάρχουν σχόλια :