Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2012

ΤΑ ΧΡΥΣΟΠΟΙΚΙΛΤΑ ΑΜΦΙΑ και ο….. ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΠΑΥΛΟΣ

Ε! ΟΧΙ κι` έτσι!
Πήγα σήμερα στη εκκλησιά της ενορίας μου
 κι `άκουσα τον παππά να λέει: 
« Γιορτάζει μεθαύριο ο άγιος τάδε,
 ( άγιος που είχε το όνομα του η εκκλησία).
Θα γίνει αρχιερατική λειτουργία στην οποία
 θα χοροστατήσει ο παναγιότατος μητροπολίτης 
Κύριος , Κύριος τάδε»! ( δυό φορές το «Κύριος»!)
Ο …ΘΕΟΣ, σκέφθηκα, μια φορά Κύριος 
(σώσον Κύριε τον Λαόν σου λέμε !), 
ο Ιησούς μια φορά (Κύριε ημών Ιησού χριστέ, λέμε), 
και ο….υφιστάμενός τους , παναγιότατος 
δυό φορές …Κύριος, πως γίνεται ;
Και τότε ανάψαν τας…. λαμπάκια μου 
( τα καντήλια μου ήθελα να πω !) ,
Καλά , σκέφθηκα, ο Ιησούς με γαϊδουράκι,
 οι επίσκοποι με αυτοκίνητο
 ( εν τάξει, δεν λέω, αλλάξαν οι καιροί,
 μεγάλωσαν κι`οι αποστάσεις ) αλλά όχι
 και MERCEDάρες, όχι και 4χ4 , κάτι θηριώδη
 10 μέτρα μάκρος και 5 ….ύψος, νησάφι !!
Είπαμε να φοράνε άμφια, όχι όμως χρυσοποίκιλτα
 και πανάκριβα, κάτι σταυρούς ολόχρυσους, 
είκοσι πόντους ο καθένας και κάτι αλυσίδες στο λαιμό 
μισό κιλό χρυσό η κάθε μιά τους !
Είπαμε να κρατούνε την …ποιμενική - η πως αλλιώς
 την λένε - ( αρχιερατική, νομίζω ) ράβδο 
αλλά όχι αδαμαντοποίκιλτη και πανάκριβη!!
Και η μίτρα; το αρχιερατικό κράνος ας πούμε !.
Έμαθα πως κάποιες απ` αυτές στοιχίζουνε 
όσο ο…. ετήσιος προϋπολογισμός 
μιας επαρχιακή κοινότητας!
Αν είναι δυνατόν, αδελφοί μου χριστιανοί,
 σε τι αποσκοπεί αυτή η επίδειξη πλούτου;
Τι θέλει να διδάξει στο Χριστεπώνυμο κοινό;
 την ταπεινοφροσύνη ή μήπως την αγάπη
 των εκπροσώπων του Θεού προς το ( λιμοκτονούν)
 σήμερα ποίμνιό τους, τίιιιιιι;;;;
Φαντασθείτε την ώρα που ο Παναγιότατος 
Κύριος, Κύριος τάδε, ιερουργούσε φορώντας 
και κρατώντας όλα όσα σας περιέγραψα παραπάνω, 
να κατέφθανε πεζός ο Απόστολος Παύλος 
μ`ένα ραβδί, και χωρίς μίτρα στο κεφάλι, 
αποπληξία θα πάθαινε ο …..χριστιανός.…
Δεν είμαι άπιστος , αγαπητοί μου αναγνώστες!
Όλη μου τη ζωή την βίωσα σαν υποδειγματικός
 οικογενειάρχης και άσκησα την ιατρική ανιδιοτελώς
 ( μιμούμενος, όσο μπορούσα, τον αείμνηστο
 πατέρα μου ΑΡΙΣΤΕΙΔΗ, επίσης γιατρό, 
τον « γιατρό των φτωχών » όπως τον αποκαλούσαν
 οι παλιοί Θεσσαλονικείς) .
Κάνω αυτή τη δήλωση γιατί θ` ακολουθήσουν
 κι` άλλες ερωτήσεις- απορίες και πολύ φοβούμαι
 πως το παρόν αρθρίδιο θα βομβαρδισθεί 
από ύβρεις και…κατάρες εκ μέρους κάποιων 
φανατικών και θρησκολήπτων χριστιανών.
Ρωτώ, λοιπόν:
Η χριστιανική Θρησκεία επιτρέπει 
στους κοσμικούς παντρεμένους να χειροτονούνται
 ιερείς και στη συνέχεια να απολαμβάνουν ΟΛΑ 
τα «αγαθά» της συμβίωσής τους με το έτερον
 ήμισυ ( και ο νοών…νοήτω !).
Αποδεκτόν , πρέπον και φυσιολογικότατον 
(λέω τώρα εγώ).
Αν όμως ο παπάς χειροτονηθεί άγαμος, 
δεν του επιτρέπεται να νυμφευθεί!.
Και ερωτώ: ( ζητώ συγγνώμην, τα ερωτήματα μου 
δεν θα είναι απρεπή και αντιχριστιανικά αλλά
 σοβαρές απορίες ενός πολύπειρου γιατρού παθολόγου,
 όπως είμαι εγώ.)
Πως εκτονώνει τις ορμές του ο άγαμος ιερωμένος;
Πηγαίνει ( κρυφά ) σε οίκους ανοχής
 ή στο δυαράκι κάποιας κυρίας, ή επιδίδεται 
κατά καιρούς στο… προπατορικό (δια της…δεξιάς)
 αμάρτημα – το οποίο - ας μην ξεχνάμε - μέχρι 
της εποχής του αείμνηστου 
Χριστόδουλου - αν δεν κάνω λάθος- οι ιερείς 
και οι ιεραπόστολοι το κατακεραύνωναν με πύρινους
 λόγους και κατάρες στα κηρύγματά τους;
ΟΧΙ, δεν σταματώ, διότι πολλά ελέχθησαν
και λέγονται και για κάποιες άλλες ...
..........εναλλακτικές επιλογές !.
Και σας ρωτώ, εσάς που ίσως με καταριέστε 
επειδή γράφω ετούτες τις γραμμές:
Δεν θάτανε πιο φυσιολογικό, πιο ανθρώπινο, 
πιο χριστιανικό , να μην απαγορεύεται ο γάμος
 μετά την χειροτονία;;
Πες`τε μου, θα σκάσω!!!
ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ:
Κι` άλλα πολλά ήθελα να γράψω, σταματώ
 όμως εδώ φοβούμενος ότι το 
(ομολογουμένως προοδευτικό και φιλελεύθερο
BLOG TAXALIA ) , θα διστάσει να τα δημοσιεύσει
---------------------------------
Πηγή: taxalia.blogspot.com
Δρ Βλάσης Γωγούσης

Δεν υπάρχουν σχόλια :