Τετάρτη 25 Ιουλίου 2012

Έχει να αγοράσει ρούχα εδώ και τέσσερα χρόνια, λέει.

«Όπως όλοι οι Έλληνες, έτσι κι εγώ ζω
 με πολύ λίγα χρήματα και προσπαθώ να αντεπεξέλθω
 στις υποχρεώσεις μου. 
Η σύνταξη μου έχει μειωθεί πάρα πολύ.
 Έχει καταλήξει στα 800 ευρώ και φτάνει ίσα - ίσα 
για να πληρώνω τους λογαριασμούς του σπιτιού, 
χωρίς να περισσεύουν χρήματα για μένα. 
Έχω να αγοράσω ρούχα εδώ και τέσσερα χρόνια!»
 δηλώνει στο FTHIS. 
Και συνέχισε: «Βρίσκομαι ακριβώς στην ίδια μοίρα 
με όλους και βιώνω την κρίση πολύ σκληρά. 
Έχει αλλάξει ολόκληρη η ζωή μου. 
Δεν βγαίνω πια καθόλου, δεν θέλω να κάνω έξοδα 
και αρνούμαι βραδινές προσκλήσεις».
Δικό μας σχόλιο:
Αμ, γι αυτό χάθηκε;
Είμαι πολύ περίεργος όμως, 
σε ποια ακριβώς σύνταξη αναφέρεται,
της αεροσυνοδού ή της χήρας Πρωθυπουργού;


Δεν υπάρχουν σχόλια :