Σάββατο 12 Μαΐου 2012

«Τα πεθερικά μου δεν ήθελαν να δουλέψω»

Για τις δύσκολες ενδοοικογενειακές συρράξεις
 μίλησε η σύζυγος του Παύλου η οποία αποκάλυψε
 ότι το τέως βασιλικό ζεύγος αντέδρασε έντονα
 στην απόφαση της νύφης τους 
να ασχοληθεί με τις επιχειρήσεις.
Να θυμίσουμε ότι η Μαρί Σαντάλ διαθέτει 
τη δική της σειρά παιδικών ρούχων με καταστήματα 
σε όλο τον κόσμο.
Μιλώντας, λοιπόν, στο περιοδικό GG είπε ότι 
«πρέπει να πω ότι δεν καλοδέχτηκαν στην αρχή
 την απόφασή μου αλλά ήταν κάτι που είχα 
την ανάγκη να κάνω. Ήθελα να είμαι αυτόνομη, 
να έχω τη δική μου φωνή. 
Πιστεύω ότι είναι πολύ σημαντικό για μία γυναίκα 
να έχει κάτι δικό της είτε πρόκειται για δουλειά, 
είτε για χόμπι.
Πιστεύω πολύ στις γυναίκες που είναι ανεξάρτητες 
και έχουν τη δική τους φωνή».
Απαντώντας σε σχετική ερώτηση αν θεωρεί 
ότι υπήρξε παράδειγμα και για τις υπόλοιπες 
πριγκίπισσες, είπε ότι «είναι διαφορετικό 
για τις άλλες πριγκίπισσες που πρέπει 
να αντιπροσωπεύουν 
τις χώρες τους και να αποτελούν τις πρέσβειρες 
αυτής της χώρας.
Η ιστορία του συζύγου μου, ως πρίγκιπα,
 είναι τελείως διαφορετική. 
Οι άλλοι πρίγκιπες δεν έζησαν 
το 1967 στην Ελλάδα –η χρονιά που γεννήθηκε 
ο σύζυγός μου- και το 1974 
ύστερα από δημοψήφισμα 
αναγκάστηκαν να φύγουν 
για χάρη της δημοκρατίας στη χώρα.
Γι' αυτό και τόσο εγώ όσο και ο άντρας μου 
δουλεύουμε. Δεν καθόμαστε και περιμένουμε
 πότε θα επιστρέψουμε στην Ελλάδα
 ως βασιλικό ζεύγος. 
Προχωράμε στη ζωή μας».
Όλα τα θέματα για το lifestyle
 και τη showbiz στο radar.gr
Δικό μας σχόλιο:
. . . .  πότε θα επιστρέψουμε στην Ελλάδα
 ως βασιλικό ζεύγος. 
Τυχαία η δήλωση αυτή;
Μήπως κάποιοι "δουλεύουν"
προς αυτήν την κατεύθυνση;


Δεν υπάρχουν σχόλια :