Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2022

Το «θαύμα» με 50αρικο που «γεννάει» λεφτά. «Έλεγαν ότι έχει χαρίσματα σαν τον Άγιο Παΐσιο»...

Νέες ιστορίες από την αίρεση που έκανε δημόσιους εξορκισμούς
 στη Θεσσαλονίκη βγαίνουν στη δημοσιότητα, με μία εξ αυτών
 να αφορά ένα «θαυματουργό» 50αρικο, το οποίο άμα έμπαινε
 σε ταμειακή «πολλαπλασίαζε» μόνο του τα λεφτά.

Σύμφωνα με την εκπομπή Live News, ο επικεφαλής της «Εκκλησίας των Εθνών»
 σε εκδήλωση που είχε διοργανώσει, παρουσίασε έναν οπαδό της οργάνωσης του, 
στον οποίο είχε δώσει ένα 50αρικο, το οποίο «γεννούσε» χρήματα.

Συγκεκριμένα, υποστήριξε ότι το πήρε το 2016 και όταν το έβαλε
 στο ταμείο του έκανε τζίρο 40.000 ευρώ στο κατάστημα παπουτσιών
 που διατηρούσε, ενώ το 2017 έκανε τζίρο 85.000 ευρώ.

Παρόλα αυτά, σύμφωνα με την εκπομπή του Mega, το χαρτονόμισμα 
που είναι υπογεγραμμένο και από τον αρχηγό της αίρεσης, μέχρι τότε
 δεν είχε δοθεί στη κυκλοφορία, καθώς χρησιμοποιούνταν τα παλιά 50αρικα.

«Κανόνισε να βάλεις λεφτά στο φάκελο»
Επίσης, στην εκπομπή του τηλεοπτικού σταθμού μίλησε κι ένα άτομο 
που υποστήριξε, ότι πήγε να πέσει θύμα της αίρεσης, ενώ του είπαν
 πως ο αρχηγός της οργάνωσης «έχει χαρίσματα σαν τον Άγιο Παΐσιο».

«Πήγα γιατί μου είπε πως ότι είναι φίλος κολλητός αυτός ο Χάρης ο ψευτοϊερέας.
 Και ότι έχει χαρίσματα κάτι σαν τον Άγιο Παΐσιο. 
Ότι μπορεί να κάνει και ιαματικά κι εγώ είμαι ΑμΕΑ 
και πιο πολύ γι’ αυτό πήγα.
 Λέω μπας και…», είπε χαρακτηριστικά.

«Τη δεύτερη φορά πήγα με σκοπό και είπα σε αυτό το παιδί
 που με πήρε και μας πήρε: “Πάμε λίγο μπροστά αφού μου λες ότι έχει
 τόσο μεγάλη δύναμη αυτοί που κάθονται μπροστά. 
Εγώ που έχω πρόβλημα, πάμε να κάτσουμε στα μπροστινά καθίσματα”
 και μου λέει “όχι, την άλλη φορά αλλά κανόνισε την άλλη φορά να φανεί
 και να βάλεις 5-10 ευρώ μέσα στον φάκελο” και του λέω “κάτσε ρε μάγκα 
γι’ αυτό μου λες να πάω μπροστά;”», πρόσθεσε στη συνέχεια.
ΠΗΓΗ και βίντεο ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια :