Τετάρτη 17 Ιουλίου 2019

Έγραψε ο φίλος μου από τα παλιά Ευθύμης!

Χτες είχα πάλι μια κουβέντα με έναν φεϊσμπουκικό «φίλο» 
(που μετά με μπλόκαρε, χεχεχεχε) για το κεντρικό φιάσκο των προφητειών 
των Μαρτύρων του Ιεχωβά, στις ημέρες μας, το δόγμα της γενιάς του 1914,
 τη συνεχόμενη διαστρέβλωση του από τον πρώτο πρόεδρο της εταιρίας τους 
μέχρι τους αστείους χειρισμούς του θέματος από το κυβερνών τους σώμα. 

Και όλα αυτά με αφορμή μια φωτογραφία από την Αμερικάνικη έκδοση 
της Σκοπιάς της 15ης Μαΐου του 1984. 
Εκεί είχαν φωτογραφήσει 16 ηλικιωμένα άτομα της γενιάς του 1914,
 που δεν θα περνούσε μέχρι να έρθει ο «Αρμαγεδώνας
 και το Νέο Σύστημα του Ιεχωβά». 
Και όλοι είναι προ πολλού νεκροί...
Ο απολογητής των Μ.τ.Ι. μου είπε ότι η οργάνωση ποτέ δεν είχε δώσει
 αυτού του τύπου την έμφαση σε μια ημερομηνία (χαχαχαχαχαχα), 
ότι αυτά είναι ερμηνείες ανθρώπων και ότι η φωτογραφία 
είναι κατασκευασμένη από τους «αποστάτες» σαν κι εμένα 
για να λασπώσουμε το όνομα της «οργάνωσης του Ιεχωβά».
Και πρόσθεσε ότι ρώτησε έναν αδελφό και η Σκοπιά της 15ης Μαΐου του 1984 
δεν είχε αυτό το εξώφυλλο.
Του απάντησα ότι τότε στα Ελληνικά είχαν καθυστέρηση 4 μηνών 
στις εκδόσεις και ότι θα έπρεπε να ζητήσει
 από τον «αδελφό» το τεύχος της 15ης Σεπτεμβρίου 1984.
Μετά από λίγο με έβρισε με «βιβλικό τρόπο» και εξαφανίστηκε.

ΟΜΩΣ, αυτό με έκανε εμένα να ψάξω και τα διαμάντια
 που βρήκα μόνο και μόνο στον τόμο της Σκοπιάς του 1984 αξίζουν πολλά!
Και αν είσαι καλά στην οργάνωση φίλε, μια χαρά με μένα.
Με αυτό που δεν είμαι ΟΚ όμως είναι να αλλάζεις την ιστορία σου
 και να κατηγορείς απλούς οπαδούς, δηλαδή τον εαυτό σου,
 αντί να έχεις το θάρρος να πεις: Συγγνώμη ακόμη μια ψευδής προφητεία
 από το στόμα της ηγεσίας μας.
Και κάτι άλλο: Παρ όλο που οι τύποι της Σκοπιάς 
ιδιαιτέρως απολαμβάνουν την Παλαιά Διαθήκη, ευτυχώς που δεν ζουν 
σε εκείνη την εποχή γιατί με βάση το Δευτερονόμιο 18, 20
 θα έπρεπε να έχουν θανατωθεί...









Δικό μου σχόλιο:
Παρόλο που κι εγώ πάρα πολλές φορές υποκύπτω 
στον πειρασμό να μιλήσω με ανθρώπους
 που υποστηρίζουν απόψεις όπως για παράδειγμα
 ότι η γη είναι επίπεδη μάλλον θα πρέπει
 να ακολουθήσουμε την συμβουλή του ΑΡΚΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια :