Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2019

Υποψήφιος Περιφερειάρχης Του ΣΥΡΙΖΑ: Δεν Θέλω Να Μεγαλώσει Ο Γιος Μου Με Όλο Αυτό Το Φασισταριό - ΒΙΝΤΕΟ

Σάλο προκάλεσε η αντίδραση του υποψήφιου περιφερειάρχη του ΣΥΡΙΖΑ
 στην Κεντρική Μακεδονία, Χρήστου Γιαννούλη, 
που χαρακτήρισε «φασισταριό» τους πολίτες που διαμαρτύρονταν
για τη Συμφωνία των Πρεσπών, έξω από το Επιμελητήριο Κατερίνης 
σε ομιλία του Δημήτρη Τζανακόπουλου.

Ανεβαίνοντας στο βήμα εκδήλωσης, και αναφερόμενος στην υποψηφιότητά του, 
ο κ. Γιαννούλης σημείωσε ότι «πριν πάρω την τελική μου απόφαση, 
με όλο το σεβασμό στον πρωθυπουργό της χώρας που μου έκανε την τιμή 
να μου απευθύνει την πρόκληση και πρόσκληση αυτή, απέναντι, 
μπροστά στα μάτια μου, είχα την εικόνα του γιου μου. 
Είναι 15 χρονών, δεν θέλω να μεγαλώσει στην Ελλάδα με όλο αυτό το φασισταριό απ' έξω. 
Δεν θέλω να μεγαλώσει σε αυτή τη χώρα».
Δείτε το σχετικό βίντεο:
Δικό μας σχόλιο:
Αν θεωρείς φασισταριό όποιον διαμαρτύρεται 
για την συμφωνία των Πρεσπών και δεν συμφωνεί
όπως άλλωστε η πλειοψηφία των Ελλήνων.....
.....τότε μπορείς να πάρεις τον δρόμο 
για άλλες χώρες..................
Αλήθεια ποιος σε αναγκάζει να μένεις εδώ
να θέλεις να διοικήσεις ...."πρόβατα";

Δεν υπάρχουν σχόλια :