Δευτέρα 21 Μαΐου 2018

Με υποχρέωσες κάποτε να κάνουμε μια συμφωνία...το θυμάσε;

Είχαμε κάνει πριν από χρόνια μια συμφωνία.
Με υποχρέωσες να ασφαλιστώ
 (ελεύθερος επαγγελματίας) και να πληρώνω 
από το εισόδημά μου (είχα, δεν είχα)
 ένα συγκεκριμένο χρηματικό ποσό κάθε μήνα
 με την υπόσχεση από μέρους σου να πάρω 
μια σύνταξη συγκεκριμένης αγοραστικής αξίας.
Τώρα και όταν βγήκα σε σύνταξη 
μετά από 36 χρόνια εισφορών για την σύνταξή μου 
μου δίνεις σχεδόν το 50% του συμφωνηθέντος ποσού
 και ετοιμάζεσαι να μου το περικόψεις ακόμη περισσότερο. 
Σαν να μην έφτανε αυτό με φόρτωσες 
και με πολλούς νέους φόρους.
Φυσικά μου λες ότι φταίνε οι προηγούμενοι
 αλλά δεν είδα αυτούς που καταλήστεψαν
 τα ασφαλιστικά μας  ταμεία να τιμωρηθούν.
Αφορμή για την ανάρτηση μου έδωσε αυτό το πλακάτ
 που είδα στο διαδίκτυο.
Εμείς οι Κορίνθιοι να μην το ξεχάσουμε.
                           23 του Μάη είναι.

Δεν υπάρχουν σχόλια :