Τετάρτη 20 Μαΐου 2015

Βίντεο: Τι απαντά ο Βαρουφάκης για την καταγραφή των συνομιλιών στο Eurogroup

«Κανένας δεν σέβεται την εμπιστευτικότητα
 των συνομιλιών όσο εγώ»
Τι απαντά ο Βαρουφάκης για την καταγραφή
 των συνομιλιών στο Eurogroup
«Πολύ ωραίο άρθρο» χαρακτήρισε ο υπουργός
 Οικονομικών, Γιάννης Βαρουφάκης, το δημοσίευμα 
των New York Times για τον ίδιο.
Ερωτώμενος από δημοσιογράφους, για το γεγονός 
ότι ηχογράφησε τη συνεδρίαση του Eurogroup 
της Ρίγας, αλλά πως δεν μπορεί να δώσει
 στη δημοσιότητα το υλικό αυτό, λόγω των κανονισμών εμπιστευτικότητας, ο υπουργός απάντησε: 
«Ο σεβασμός μου στην εμπιστευτικότητα 
των συνομιλιών μου με τους εταίρους,
 με τους ομολόγους μου, με τους θεσμούς, 
είναι παραδειγματικός. 
Όλοι τον έχουν καταγράψει και τον κατανοούν».
Ο Γιάννης Βαρουφάκης αναφέρθηκε στο ίδιο θέμα
 και κατά την ομιλία του, στη συνεδρίαση
 του Διοικητικού Συμβουλίου του ΕΒΕΑ. 
«Την ώρα του Eurogroup, υπήρχαν 
διαρροές -καμία από εμένα- οι οποίες ήταν
 απολύτως ψευδείς για δήθεν επιθετικές 
και μειωτικές αναφορές στο πρόσωπό μου 
από συναδέλφους μου. 
Ήταν ψεύδος αυτό».
«Κανένας δεν σέβεται την ιδιωτικότητα 
και την εμπιστευτικότητα των συνομιλιών 
με άλλους υπ. Οικονομικών όσο εγώ», 
διαμήνυσε ο κ. Βαρουφάκης. 
Δείτε τις δηλώσεις Βαρουφάκη.

Δεν υπάρχουν σχόλια :