Τετάρτη 6 Μαΐου 2015

Τωρα: Ο Αλέξης Κουγιας και ο δήμαρχος Κορινθίων ανακοινώνουν τη συμφωνία για την Παναχαικη και την Κόρινθο.

Με πολύ λιτό τρόπο ανακοινώνεται
 η συγχώνευση της ΠΑΕ Παναχαικη
 και της Κορίνθου.
Για την Παναχαικη έχω αναλάβει χρέη 3εκ ευρώ 
και πλήρωσα και 1εκ περίπου για μια ομάδα
 που με διαβεβαίωναν ότι θα ερχόταν 10.000 κόσμος
 και πλήρωνα 65.000 το χρόνο.
Η σταγόνα που ξεχυλισε το ποτήρι ήταν το γεγονός 
ότι σε εντός έδρα παιχνίδια οι φιλοξενούμενες
ομάδες είχαν περισσότερο κόσμο.
Από πέρσυ ήθελα να γίνει μια εξέλιξη σε χώρο, 
 πόλη και ανθρώπους που θα τη στηρίξουν.
 Τους έχω δηλώσει ότι τους δίνω τον τίτλο 
και το γήπεδο που εγώ πλήρωσα για να φτιάξουν ομάδα. 
Χωρίς έσοδα δεν έχουμε καμία υποχρέωση σε οφειλές
 ενώ η δημοτική αρχή δε μας δίνει
 το γήπεδο για να παίξουμε.
Μπορεί η Παναχαικη να έρθει Τρίτη ή Τέταρτη 
αφού οι πρώτες 2 θέσεις έχουν κλείσει
 στην ΑΕΚ και τον Ηρακλή.
Έχουμε μια έτοιμη ομάδα με νέους Έλληνες παίκτες
 και μόλις 2 ξένους τη στιγμή που η Κόρινθος 
παίζει με το Πετρί και χάνει.
Σε 5 λεπτά συνομιλίας με τον Πνευματικό είδα
 ότι έχει όραμα και καταλαβαίνει τι σημαίνει
 λαϊκό κίνημα γιατί έχει πολιτικό ένστικτο.
Αν εμένα μου είχαν δώσει τα μισά ο δήμος 
από αυτά που έχει δώσει για την Κόρινθο
 θα είχαμε πετύχει πολλά.
Μαζί θα πετύχουμε να δημιουργήσουμε
 ένα παλαικο κίνημα αφού ο δήμαρχος φοράει 
σορτσάκι και παίζει και μέλος της ομάδας
 είναι ο Παναγιώτης Λαμπρινος.
Η ομάδα στο προηγούμενο πέρασμα μου 
είχε μεγάλους παίκτες όμως η ομάδα
 είχε τους Νταραβεριτζηδες. 
(Για ποιον χτυπάει η κουδούνα;)
Με το Μαυρονασιο είμαι φίλος όμως είδα ότι
 δε μπορεί να καταφέρει κάτι 
και πρέπει να γίνει από την αρχή η προσπάθεια.
Θα γίνουν 2 αγώνες και θα πρέπει 
να διεκδικησουμε από τώρα την άνοδο 
στη Σουπερλιγκ και περιμένω τη στήριξη 
του κόσμου στο στάδιο της Κορίνθου.
Υπάρχουν πολλά προβλήματα στις ομάδες 
που βρίσκονται στη Σουπερλιγκ 
και μπορούμε του χρόνου να παίζουμε εκεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια :