Παρασκευή 6 Μαρτίου 2015

Εικόνα σου είμαι νεοέλληνα και σου μοιάζω.

«Δεν εκφράζω ούτε ευαρέσκεια, ούτε δυσαρέσκεια» 
λέει ο πρύτανης Ιωάννης Γκόλιας.
Καλυμμένη με ένα τεραστίων διαστάσεων γκράφιτι 
είναι εδώ και λίγα 24ωρα η όψη του ιστορικού κτιρίου
 του Πολυτεχνείου στην οδό Στουρνάρη αναφέρει 
δημοσίευμα της Καθημερινής.
«Είναι έλλειμμα αγωγής και πολιτισμού, καθώς
πρόκειται για ένα μνημείο», είπε σε τηλεφωνική
 συνομιλία ο πρύτανης του ΕΜΠ, Ιωάννης Γκόλιας, 
ο οποίος, όμως, αρνήθηκε να καταδικάσει
 τον βανδαλισμό του κτιρίου. 
«Έχω πολλά να καταδικάσω και δεν θέλω να μπω 
σε αυτήν τη λογική. Δεν εκφράζω ούτε ευαρέσκεια, 
ούτε δυσαρέσκεια» είπε.
Ο κ. πρύτανης απέδωσε αυτήν την «απόσταση» 
στις αντικειμενικές δυσχέρειες του ιδρύματος.
 «Δεν έχω φύλακες. Από τους 40 έχουν μείνει οι τρεις.
 Εχουμε πάρει ελάχιστους επιπλέον
 και τι δεν ακούσαμε γι’ αυτό.
 Όσους έχουμε, φυλάνε τον εσωτερικό χώρο. 
Δεν έχουν οπτική επαφή με το τι συμβαίνει εξωτερικά.
 Το είδα κι εγώ αυτό που συνέβη
αλλά τι θέλετε να κάνω; 
Να βάλουμε χρήματα και μετά να μην έχουμε 
να πληρώσουμε ούτε τη ΔΕΗ; 
Προσπαθώ να θέσω προτεραιότητες. 
Οπότε, θα μπορούσα να καταδικάσω αυτό που έγινε, 
αλλά υπό τις παρούσες συνθήκες 
δεν μπορώ να το κάνω» πρόσθεσε.
Δικό μας σχόλιο:
Εικόνα σου είμαι νεοέλληνα
και σου μοιάζω.

Δεν υπάρχουν σχόλια :