Κυριακή 15 Μαρτίου 2015

Το ξέσπασμα της Ακρίτα για το χαμό του Βαγγέλη Γιακουμάκη.

Δείτε τι έγραψε στο facebook
Σοκ έχει προκαλέσει η είδηση του χαμού
 του 20χρονου Βαγγέλη. Στο άκουσμα της τραγικής
είδησης το πρωί της Κυριακής, ότι ο Βαγγέλης 
βρέθηκε νεκρός στις όχθες της λίμνης των Ιωαννίνων, 
η δημοσιογράφος-συγγραφέας ξέσπασε μέσα 
από το λογαριασμό της στο facebook:
Στο άκουσμα της τραγικής είδησης το πρωί 
της Κυριακής, ότι ο Βαγγέλης βρέθηκε νεκρός
 στις όχθες της λίμνης των Ιωαννίνων,
 η καταξιωμένη δημοσιογράφος
 και συγγραφέας ξέσπασε μέσα
 από το λογαριασμό της στο facebook:
«Έγκλημα ή αυτοκτονία; Αν ισχύει το δεύτερο, 
όσοι οδήγησαν τον Βαγγέλη στον θάνατο,
 δεν είναι δολοφόνοι; "Μα από την κόλαση μου, 
σου φωνάζω: Εικόνα σου είμαι κοινωνία 
και σου μοιάζω". (Γαλάτεια Καζαντζάκη).
Βαγγέλη μου, την γαλήνη
 που έψαχνες, έπρεπε να την βρεις στην ζωή.
 Όχι στον θάνατο, αγόρι μου... Όχι έτσι, ψυχή μου...».

Δεν υπάρχουν σχόλια :