Σάββατο 5 Μαΐου 2012

Άλλο ΤΡΑΚ, άλλο ΠΑ ΤΑ ΤΡΑΚ και άλλο ΤΙΚ ΤΑΚ

Τικ, τικ, τίκι-τικι-τάκ - κάνει η καρδιά μου 
σαν σε βλέπω να διαβαίνεις 
Τικ-τικ, τίκι-τικι-τάκ, θέλω, πουλί μου, 
να μαντεύω, που πηγαίνεις. 
Θέλω, πουλί μου, να σε ρωτήσω, 
Φοβούμαι μη σε δυσαρεστήσω, 
γιατί όταν σου μιλώ, 
αρχίζει της καρδιάς το τικ, τίκι-τικι-τάκ, 
γιατί όταν σου μιλώ, 
αρχίζει της καρδιάς το τικ, τίκι-τικι-τάκ. 
Τικ, τικ, τίκι-τίκι-τακ - κάνει η καρδιά μου, 
σαν με γέλιο με κοιτάζεις, 
Τικ τικ τίκι τίκι τακ τρελό πουλί μου, 
άμα πάντα με πειράζεις.
Τραγούδι: ΜΠΑΜΠΗΣ ΤΣΕΡΤΟΣ 
 Β' φωνή: ΕΙΡΗΝΗ ΤΟΥΜΠΑΚΗ
(ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ)
Μουσικοί:
ΜΑΝΟΣ ΓΡΥΣΜΠΟΛΑΚΗΣ: ακορντεόν
ΜΙΧΑΛΗΣ ΔΑΝΙΑΣ: βιολί
ΝΙΚΟΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ: κιθάρα
ΕΥΗ ΚΑΝΕΛΛΟΥ: κρουστά
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΡΕΠΠΑΣ: μπουζούκι
ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΣΕΡΤΟΣ: πιάνο
ΜΠΑΜΠΗΣ ΤΣΕΡΤΟΣ: μπουζούκι

Δεν υπάρχουν σχόλια :